خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام

تغذیه سالم در دروان بارداری

به طبع تغذبه بسیار مهم است.چه بسا که بسته به شرایط هر فرد دوران حاملگی بسیار خاص می تواند باشد.برای اینکه تغذیه سالم داشته باشید پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه فرمایید.

تغذیه سالم در دوران بارداری

این واقعا به معنای خوردن سالم است؟

حرکت به جهان تغذیه آسان نیست. چالش این است که وقتی اطلاعات مربوط به تغذیه توسط علم حمایت می شود و زمانی که فقط نظر یک فرد است. تغذیه در دوران بارداری تمرکز بسیاری از تحقیقات است. راهنمای غذای کانادا یکی از منابع باردار زنان کانادایی است که می تواند برای کمک به تشخیص چگونگی خوردن بهترین غذا استفاده کند. رژیم غذایی متنوع و متنوع، همانطور که در راهنمای غذای کانادا توصیه می شود، به شما اطمینان می دهد که نیازهای تغذیه ای شما و کودک شما برآورده شده است.

چقدر بیشتر باید بخورم؟

ما می دانیم که الزامات تقریبا تمام مواد مغذی در دوران بارداری بالاتر از زمانی است که زن باردار نیست. این به این معنی است که توجه ویژه ای به رژیم غذایی ما ضروری است. این همیشه به معنای خوردن بیشتر نیست، اما به معنای آگاهی از کیفیت رژیم غذایی شماست. “خوردن دو نفر” ممکن است دلایل وسوسه انگیز زیادی برای خوردن غذا باشد، اما در واقع خواسته های کالری بارداری به اندازه شما فکر نمی کنید. به جای “خوردن دو نفر”، “دو برابر هوشمند” بخورید. در سه ماهه اول، شما به احتمال زیاد به کالری اضافی نیاز ندارید. در سه ماهه دوم شما حدود 340 کالری اضافی در روز نیاز دارید. در سه ماهه سوم شما حدود 450 کالری اضافی نیاز دارید. این به طور کلی به 2 یا 3 وعده دیگر از هر گروه غذای راهنمای غذای کانادا در طول سه ماهه دوم و سوم معادل است. در اینجا چند نمونه از 2 یا 3 سرویس اضافی به نظر می رسد:

  • 1 سیب و ¾ فنجان ماست
  • 1 تکه تست و یک فنجان شیر
  • ½ انگلیسی کافئین با یک تکه پنیر، نصف گلابی قطعه شده
  • سالاد پاستا با ½ سانتیمتر پاستا، ½ فنجان سبزیجات و 75 گرم مرغ ساخته شده است.

اگر من رژیم خاصی داشته باشم چه؟

اگر محدودیت غذایی دارید (به عنوان مثال، آلرژی غذایی، بدون گلوتن، لبنیات و غیره)، ممکن است مجبور باشید کمی توجه بیشتری را بپردازید تا مطمئن شوید همه مواد مغذی مورد نیاز شما و کودک شما را دریافت می کنید. یک رژیم گیاهخواری به خوبی برنامه ریزی شده در طول بارداری سالم است، با توجه دقیق به مصرف پروتئین. مواد مغذی مورد توجه گیاهخواران بخصوص گیاهخواران شامل پروتئین، روی، آهن، ویتامین B12 و اسیدهای چرب امگا 3 هستند.

 

مطلب بالا طبق تحقیق و بررسی بر روی بانوان کانادایی می باشد.شما عزیزان می توانید استفاده کنید.

منبع : سایت SOGC کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

26 − 25 =